Jaaa olifanten! (en heel veel andere dieren)

8 december 2016 - Nkangala, Zuid-Afrika

Om half 5 opgestaan om rond 6 uur bij Tembe Elephantpark te kunnen zijn waar behalve olifanten ook de andere 4 van de Big Five te vinden zijn. Met een stevige four wheel drive van Marijke over de hobbelige onverharde paden en een heleboel gezien! Prachtige olifanten op diverse plaatsen in het park. Ook spelend in het water en rollend in de modder. Veel Impala’s Nyala’s, Giraffes, Egyptische ganzen. Een hele groep apen die achter elkaar langs dezelfde route door de bomen trokken. En Adrie zag een vrouwtjesleeuw oversteken. Marijke en ik net niet.  Ook te snel weg voor de foto. Helaas. En een zebra, die nog net met zijn achterwerk op de foto kwam.  Heel erg bijzonder om al deze dieren zo dichtbij en in hun omgeving te kunnen bekijken. Daarna geluncht in Royal Thonga Lodge. En daar konden we ook heerlijk zwemmen. Erg lekker verkoelend want het is 36 graden vandaag.

Vanavond heerlijk uit eten geweest in de Kosi Forest lodge. Hele mooie sfeervolle locatie en heerlijk eten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bram:
    8 december 2016
    Op de tweede dag al meer gezien dan wij de eerste twee weken ;-)
    We zijn zo jaloers op jullie. We willen direct weer terug. geniet geniet geniet
    Vooral ook de tijd die jullie samen hebben.
    En doe Marijke de groeten.
  2. Lenie en wouter:
    8 december 2016
    fantastisch, lijkt ons echt genieten. leuk dat jullie al zo veel hebben gezien.
    Lieve groeten
  3. Henk:
    9 december 2016
    Leuke blog! En wow! prachtige foto's. Lijkt me geweldig daar zo tussen te staan. :-) Nog heel veel plezier en mooie momenten!
    (...is wel wat anders dan constant kauwende, rennende cavia's...;-) )