Storms River Mouth en Bloukrans Brug

17 december 2016 - Bloukrans Bridge, Zuid-Afrika

Vanochtend naar Tsitsikamma gereden naar Storms River. Hier verwelkomt door Dassies (Kaapse Klipdassen), een soort uit de kluiten gewassen marmot. Heel schattig. We hebben een wandeling gemaakt naar de Suspension bridge en er natuurlijk ook overheen gelopen. Dit is een lange hangbrug die over de riviermond (Storms River mouth) hangt die in de oceaan eindigt. Mooie uitzichten. Daarna doorgereden naar de Bloukransbrug. Onder de Bloukrans brug is de plek van de hoogste bungeejump ter wereld: 216 meter diep. Alleen maar gekeken.. ;)

Toen langs Old Nick Village vlakbij Plettenberg. Dit is een verzameling van winkeltjes in kunstnijverheid en een gelegenheid om te lunchen. We hebben daar thee gedronken en plezier gehad om de brutale apen. Toen we net weer onderweg waren bleek Adrie zijn pet te missen. Teruggereden maar hij lag niet meer op het bankje waar we hadden gezeten. De bediening had wel een aap zien weglopen met iets van donkere stof… Was helaas niet meer te vinden.

De dag afgesloten met een lekkere pizza in Plett, zoals Plettenberg ook wel genoemd wordt. Morgen rijden we verder. Waarheen? Dat gaan we nu bedenken.

1. Lenie en wouter:
    18 december 2016
    Geweldig,wat een belevenissen. Mooi hoor.Blijven genieten!
  2. Michiel:
    18 december 2016
    Mooie foto's vindt lasse ook
  3. Margo:
    19 december 2016
    Mooi he ,die mooi Mouth route die heb ik ook gelopen samen met Nenne ,zijn jullie ook bij de baai geweest met die grote stenen ? als het water dan terug stroomde was het net of het onweerde,heel mooi geluid. Nenne wilde graag die bungee jump doen ,maar mocht niet va mij ,Jenmar heet het later wel een keer gedaan . Veel plezier nog !!